fantastisk vecka

Har varit så otroligt mysigt att ha Pappa, Ida och Ronja här att jag inte velat blogga. De kom hit i tisdags och jag blev lite förvånad när Ida dök upp i dörren. Hade blivit ilurad något skit om nationella prov så jag var inställd på att det bara skulle bli jag och pappa. Vi har haft några jättelugna och härliga dagar med promenader, spel, lunchbuffé på Taj, en vända till stallet och lite så. Ingen stress, superskönt! Var inte alls så sorgligt som jag trodde heller. Fick två inramade bilder på Cilla av pappa. Ska se om jag kan få till en ännu större förstoring, vore fint.
 
 
Denna bild och en till finns nu inramade och uppsatta i lägenheten. Älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback