semester

Vad härligt att skriva den rubriken. Jag har semester i hela juni nu och det känns så skönt! Efter flera veckors intensivt pluggande tentade jag av denna termin i torsdags. 30 hp skulle examineras på sex timmar. Jag satt hela tiden ut och nu är det bara och hålla tummarna!
 
Annars då? Har blivit två utekvällar denna helg och det känns i kroppen kan jag tala om. Tentafestade i torsdags och sa hejdå till mina goa kompisar. Emma (H) ska inte fortsätta läsa med oss i höst och det känns aptråkigt :/ hade fredagen som en pack-och-bakisdag och igår rullade vi mot Dalarna. När vi kom fram igår vid halv sex tiden var det bara att packa ur bilen, byta om, äta och rulla vidare till stan där jag mötte upp Helen. En av mina bästa kompisar Emma (G) fyllde 20 år igår och de hade ordnat en överraskningsfest för henne. Jag hade ljugit om att jag inte skulle hinna hem, så tror ni att hon blev chockad när jag smög runt huset och kom upp på altanen :-D älskar överraskningar! Blev utgång i Borlänge på Flamingo senare, haha det är lååångt ifrån mitt favoritställe. Men finns inte så mycket annat att välja på innan vi är 20 hela bunten! Hade dock ganska roligt ändå och vi stannade till stängning. Men det berodde helt på sällskapet :)
 
 
Bilder från igår och från i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback