fortsätter vara ledig

Har haft en bra början på mitt sommarlov! Var ner till säterdalen och gick på loppis/kollade bilar/åt glass igår. Sen sov jag hos Fredrik. Idag har jag cyklat runt stadsberget med Ida (inklusive glasspaus på statoil). Har även hunnit vara barnvakt åt min kusin, varit i stallet mm. Bara roliga saker, precis vad jag behöver!!
 
 
En sak som jag verkligen har saknat och som jag känner nu är just saknad. Har bott tillsammans med Fredrik i ett år nu, träffat honom varje dag, aldrig sovit själv. Och att gå från ett gemensamt hushåll till att bo hemma hos mamma och pappa like in the old days har fått mig att verkligen uppskatta honom och den kärlek jag har för honom ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback