det är Ö V E R nu

Jag förstår verkligen inte att det är över. Så overkligt hur länge och mycket man stressat upp sig så känns det inte klokt att jag faktiskt har skrivit den förbannade tentan. Ska inte spekulera i hur det gick och så vidare. Men om vi säger så här så måste jag nog lära mig att sänka kraven med tanke på att det bara kommer bli svårare och svårare!
 
Hade sjuuukt roligt på förförfesten och förfesten igår. Var först hemma hos Emma med henne, Amanda och en hel drös med grabbar från klassen. Sen gick vi vidare till Chance och hängde där med några T3or ett tag innan lokal. Emma blev lite väl askalas så hon gick hem under förfestens gång, och vi andra drog vidare ut så småningom. Skitkallt att köa en timme, och när vi väl kom in så hittade jag inte mina nycklar. TRE hemnycklar till olika ställen som jag inte hittade. Kändes rent ut sagt förjävligt så fick sällskap av Chance och gick till honom och letade, sen gick vi till Emma som kom och öppnade dörren som en zombie haha. Som tur är (<3<3<3<3<3) så hittade jag nycklarna. Blev skitglad och lite taggad igen men kändes taskigt mot emma om jag skulle komma och väcka henne en gång till så jag stannade kvar där och gick och la mig vid ca halv ett! Känns okej ändå idag eftersom jag är piggare än jag vart annars men lite synd ändå för var jäkligt danssugen och det var sjukt mycket kända ansikten som var ute. Menmen, blir nog lite party imorgon också!
 
 
Såhär fint är det i Sävar just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback