tycker om dig

Im sowwi 4 forgetting to blogg! Dagarna går lite i ett med skola, bussresor och allt fix här hemma. Ska man dessutom ha lite roligt i mellan åt också blir det stressigt. Kan dra lite höjdpunkter sen sist vi hördes:
 
I fredags fikade jag med min vän Filippa. Börjar på att bli lite tradition nästan, väldigt skönt att kunna sätta sig ner på något mysigt ställe i stan och bara prata på några timmar.
 
I lördags var jag och Fredrik på födelsedagskalajs. Min galna kompis Amanda fyllde 19 (förövrigt den enda personen i klassen som är yngre än mig, haha). Så det blev korridorsfest och utgång på lokal. Hade en bra kväll, mådde jävligt dåligt i söndags vilket var skitkonstigt för jag tyckte inte alls att jag hade varit full. Menmen, självförvållat. Vi gjorde pizzabullar framåt kvällen sen och då hade jag börjat må bättre.
 
Måndag/tisdag har jag pluggat hur mycket som helst. Känns jättebra att vara produktiv. Gå upp kvart över sju och hålla i gång till och från ända till klockan tio på kvällen. Måste börja göra en vana av det tror jag!
 
Idag har jag varit in till skolan och pluggat några timmar på fm och ikväll ska jag på årsmöte med ARKUM. Har planer på att söka till styrelsen nästa år :) imorgon har jag även en ridlektion inplanerad. Skoj!
 
 
I lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback