du har aldrig haft en vän som jag

Har varit i både skolan och stallet idag. Hoppade lite omhoppningssvängar med Denver. Skönt att få en break från en inte så rolig vardag.
 
Måste ändå lyfta vilken otroligt rolig helg jag hade ända fram tills jag fick beskedet i söndags. Men med så fina vänner kan man inte ha annat än roligt! Har visat upp Sävar, Umeå, Campus (de var heeelsålda på klockan i UB). Blev även en helt fantastisk och galen utgång i lördags. Det var fyra fulla och glada tjejer som vinglade ut till bilen tio över två när klubben stängde och rullade vidare till Baloo för inhandling av kebabtallrik. Har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv tror jag, vi var verkligen kungar på dansgolvet. Tack för att ni får mig må så bra tjejer, i love u ♥
 
 
Jag och min fiiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback