jag don't make sense överhuvudtaget

Förstår mig inte på varför jag använder mig utav samma metod varje gång en skrivprocess drar igång (som nu när vi skriver pm). Jag segar och drar ut på det in i det sista, för att i sista dagen/timmen/minuten få till något bra och knyta ihop säcken. Jag ger mig själv så mycket ångest under den här perioden?? Hade säkert varit superskönt att göra klart någon vecka i förväg. Jag menar det är konstigt att jag i andra tillfällen har skitsvårt att skjuta på saker (vill ha det gjort nununu) men när det gäller skolarbete... snälla säg att universitetslivet inte är det minsta likt arbetslivet för det här pallar jag inte med i 45 år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback