dressyrsatsning

Igår var jag på ett informationsmöte i stallet och bestämde mig för en sak. Jag har varit sugen på att börja rida mer och satsa lite så pratade med min instruktör om vad det fanns för möjligheter. Detta gjorde jag några dagar efter att ansökan till special- och tävlingsgrupper gått ut... typiskt tänkte jag då. Johanna lyckades dock hitta en öppning och jag blev erbjuden en plats i en tävlingsgrupp i dressyr i vår. Och efter lite funderande så tackade hopptjejen ja! Så i vår kommer jag alltså att satsa på dressyr och förhoppningsvis komma ut och tävla lite. Det ska bli spännande för en som sällan kommer ut nöjd från dressyrbanan ;-)
 
To be continued ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback