den som väntar på nåt gott

Jag har tagit körkort! Vilken lättnad att kunna skriva den lilla meningen efter allt daltande och tragglande och all ångest som det har bringat mig. Har satsat hela sommaren på detta, kört bil i stort sett varje dag och råpluggat i tre veckor. Så nästa sommar kan jag förmodligen ha lite roligare och vara lite roligare, till exempel så har det blivit väldigt lite tid i stallet denna sommar då jobb och körkortet fått komma i första handen. Men jag är nöjd med mina prioriteringar, en sak mindre att tänka på för mig i framtiden :) jag och Fredrik kommer dessutom ha bil med oss upp även i höst, och ni kan inte föreställa er hur skönt det kommer vara att kunna ta sig till stallet tex! Känner mig faktiskt peppad på att åka upp igen när jag tänker på det :D
 
Imorgon gör jag mitt sista jobbpass och sen blir det säterdalen och rosenström med några sköna bönor! Är peppadpeppadpeppad, har många roliga minnen från rosenström tidigare år ;)
 
 
Från förra årets konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback