ibland blir man bara... gaaah

Sitter just nu och "pluggar". Med andra ord, jag satte mig ner framför datorn i skolan för att ägna mig åt mina studier men fick göra en mindre rensning i inkorgen samt av idioter först. ":)"
 
Har suttit med min basgrupp i tre timmar på förmiddagen och jobbat ihop en skrivuppgift. Tycker det är otroligt svårt att skriva tillsammans med andra. Det går bra när man förbereder sig inför seminarier och dylikt, eftersom det ändå ska redovisas muntligt vid dessa tillfällen. Men att få till formuleringar och komma överens när dokumentet ska lämnas in är mycket svårare! Tur att jag har en väldigt trevlig grupp i alla fall :)
 
 
Fick en påskhälsning av min goding elise som låg och väntade i brevlådan i onsdags ♥ dessutom skickade hon med detta gulliga kort! Såna människor är värda att lyfta fram och lägga energi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback