fredagsmys

Sitter i sängen och skriver detta. Fredrik ska upp innan klockan sex imorgon för att han ska kunna ta bussen in till stan och skriva högskoleprov. Så för en gångs skull är det inte jag som somnar först utan datorn fick följa med in hit. Ska slå på ett avsnitt av Once upon a time in wonderland tänkte jag. Har snart kommit ikapp eller vad man ska säga, tycker det är en ganska bra serie. Men jag gillar Once upon a time väldigt mycket också och detta är en spinoff från den serien.
 
 
Igår red jag en supergosig häst som hette Closseau. Trodde inte alls att jag skulle tycka att det var så roligt, men tänk att det var det! Han var så himla positivt inställd till allt även om man fick jobba mycket. Och hopptekniken var superrolig: kommer i galopp, stannar till innan hindret, ploppar över och landar tungt på andra sidan. Rolig häst ändå!
 
När vi ändå talar om hästar kan jag tala om att jag pratat med Pernilla från hemmaklubben idag och anmält mig till en träning och en klubbtävling under min hemmavistelse. Ska rida San Remo båda gångerna eftersom Zabina är halt och dessutom börjar bli lite till åren :/ men det ska bli roligt att rida honom, har bara gjort det 1-2 gånger tidigare. Superbra träning inför SM att rida nya hästar! :) får se hur högt vi hoppar på påskhoppningen, det skulle jag och Susanne bestämma när vi sett hur träningen gått. Längtar i vilket fall som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback