äntligen

Sitter nu på tåget mot Gävle, känns jättebra att äntligen vara på väg hem för lite "ledighet". Ser fram emot att få massa familjetid i två dagar nu innan jag drar igång med alla andra roligheter, främst då en massa tid i stallet.
 
Igår hopptränade jag med en fantastisk häst som hette Benjamin. Så mycket glädje, energi och fart haha. Perfekta Jenny-hästen!! Tycker jag hittade en väldigt bra ridning på honom också där jag inte fastnade för mycket i handen utan kunde vara mjuk fast han spände sig ganska mycket. Rullade över några låga räcken runt fyrkantspåret ganska länge, perfekt uppvärmning för mig som lätt blir lite nervös av att hoppa. Blev säkert 15 språng redan i uppvärmningen. Hann dock tyvärr inte hoppa själva övningen mer än en gång, vilket kändes lite snopet. Var taggad på att hoppa högt igår ;-) men är otroligt nöjd med passet ändå, helt klart nya favoriten på hoppsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback