otroligt nöjd över dagen

Basgruppsarbetet gick alldeles förträffligt bra! Hade en lite roligare uppgift idag än igår. Idag handlade det om avtalsrätt och vi utgick ifrån ett bestämt fall och skulle lösa juridiska problem. Vilket var tio gånger roligare än att sitta i UB (universitetsbiblioteket) och slita håret av sig för att man inte förstår någonting.
 
Blev även en vända till Umeå Ryttarförening efter skolan. Kikade på en lektion och kom fram till att jag inte ska rida de kommande två veckorna. Har schemalagda aktiviteter fram till 15, hade det även idag och det var otroligt stressigt att ta sig fram med alla bussar. Men någonstans i allt kaos hade jag ändå väldigt bra flyt måste jag säga.
 
Anläggningen var förövrigt åtminstone tre gånger större än jag är van vid. Har ingen aning om hur många hästar som stod uppstallade, men 100 känns inte som en orimlig gissning. Fast då har jag ingen vidare uppskattningsförmåga heller, men stort var det. Blir nog inte samma gemenskap som på en liten klubb. Men känns spännande att få rida en lektion på en lite större anläggning. Så får vi se efter det om det är något jag kommer fortsätta med :)
 
 
Bilden är gammal, men har precis dragit på detta lack igen. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback