Första blogginlägget från nya lägenheten

Hallå där hemma! Känner faktiskt att det för en gångs skull kan vara lite roligt att blogga om sin vardag eftersom så mycket har hänt sen sist. Jag och Fredrik är numera umebor, eller rättare sagt sävarbor (ett litet samhälle en och en halv mil utanför umeå). Vi har bott här i hela nio dagar nu och samtidigt som det är spännande och jag trivs bra så är det också väldigt nytt och väldigt läskigt.
 
Har gått en vecka i skolan som i princip bara bestått av introduktion. Har en till sån vecka med start imorgon och därefter är det studier åtta timmar om dagen som gäller. I nuläget känner jag att jag verkligen är ute på djupt vatten. Ni ska se mitt schema. Fast å andra sidan är ju inte schemat det värsta, utan allt man ska klara av att göra själv/i basgrupp i mellan gångerna. Nog känns det att det trappats upp några snäpp från gymnasiet redan nu, kommer nog hinna med hundratals, tusentals timmar föreläsning innan jag är examinerad jurist om fyra och ett halvt år.
 
Finns så jäkla mycket att skriva om: nollning, hemlängtan, när jag kommer hem och hälsar på igen, hur blir det med hästlivet här uppe osvosv. Men tänkte att jag skulle börja med att fixa en liten video där jag visar upp lägenheten! Grymt va? Så ni vet hur soffan ni får sova i när ni kommer hit och hälsar på ser ut ;)
 
 
En bild från campus som är riktigt mysigt med en liten damm till och med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback