bästa fina fredag

Har myst med tacos och idol tillsammans med Fredrik. Underbart! Har inga planer alls för helgen mer än att det ska städas och läsas litegrann. Nästa vecka är väldigt gles, har bara en timmes undervisning (och det är en frivillig handledning) de första tre dagarna. MEN man ska inte låta sig luras av det. Vi har nämligen rätt jäkla mycket jobb med att förbereda inför fyra seminarier + skriva klart uppsatsen. Och så här kommer det alltid se ut hädanefter... Det är bara att ta en vecka åt gången och kraftladda på helgerna!
 
Skickar en hälsning direkt till Dalarna och hoppas att ni där hemma har det bra, lämna gärna en kommentar eller dra iväg ett litet sms med lägesrapport :) har lovat mig själv att jag inte ska förlora kontakten med de riktigt bra vänner som jag faktiskt har hemma och jag lovar er att om jag mot förmodan kommer till Dalarna någon gång innan 18 december så ska det marknadsföras ordentligt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback