last two weeks of instagram

 
Råkade ha sönder en konservöppnare för att jag inte förstod hur man använder den...
 
 
Hade en värdekupong som skulle ge mig gratis glass (icas egna). Dock hade de inte fått in den sorten än så jag fick haffa en gratis b&j's istället! Skitschysst verkligen :)
 
 
Fick som jag nämnt tidigare brev i veckan och detta skrev jag på mitt svar ;-)
 
 
Köpte en rambutan (?) och en drakfrukt när vi storhandlade. Den lilla taggiga smakade som en blandning av vindruva och fläder. Drakfrukten var ganska smaklös men påminde och kiwi i konsistensen. Passade väldigt bra i fruktsallad dock :)
 
 
Köpte mig lite underbar frozen yoghurt i uppsala när vi väntade på tåget ♥♥
 
 
Hade en massa gotjejer (och två hundar) hemma på lite mat, dryck och spel under min dalavistelse. Bästa!!
 
 
Tågresan hem bjöd på en del snö, detta var i Husum.
 
 
Jag och Fredrik har blivit flitiga pusslare.
 
 
Och jag har blivit en smygdrickare!! Närå men det här med en rosa pantern till fredagsmyset har inträffat både en och två gånger faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback