emotions

Hej där ute. Ligger i min säng just nu, och med min säng så menar jag verkligen min säng. Gårdagen spenderades på resande fot så att jag skulle kunna få en helg i Dalarna för att träffa familj och vänner. Det är med blandade känslor jag gör detta. Och jag visste att det skulle vara tufft, det känns lite som ett riktigt bra liv som man bara lämnat bakom sig och nu får en liten glimt av hur det skulle kunna sett ut. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Det är jobbigt helt enkelt.
 
Familjen blev väldigt glada att se mig igår i alla fall. Det var bara pappa som visste att jag skulle komma hem så de blev lite chockade när jag plötsligt dök upp i vardagsrummet som om inget hade hänt sen jag åkte. Så idag har jag gosat och promenerat med hundarna, varit i två olika skolor med två olika systrar, träffat Ylva, käkat alibabapizza och kollat på idol med familjen och haft en egentligen ganska normal daladag.
 
Imorgon ska vi göra något ihop med familjen på förmiddagen och framåt kvällen ska jag ha lite kompisar här. Mys, prat, vin, spel och så får vi se om det blir några andra festligheter. Men det vettetusan, ska vara pigg och alert på söndag.
 
Nu lägger jag ner för dagen och ser om jag kan somna med alla dessa känslor. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback