Pluggpluggplugg och en jävla massa läsning

Hallå där, nu var det några dagar sen senast igen. Har precis kommit hem och ska idag+imorgon kötta mig igenom exakt 67 sidor i "Europarättens grunder". Och varje sida i sådana här böcker, kurslitteratur, tar för mig ungefär en låt att plöja. Det blir alltså cirka tre minuter per sida: 67x3=201 minuter. Det är cirka tre och en halv timmes effektiv lästid. Räkna med minst lika mycket och långa pauser. #heltidsjobb. Ska även på fyra timmars föreläsning imorgon samt läsa 20 sidor statsrätt per dag som jag har lovat mig själv. Borde egentligen ha hunnit läsa ett rättsfall eller två också. Och det vore ju inte dumt att kunna sätta sig ner och repetera seminarier och föreläsningar så att det inte blir allt för tungt om en månad (!!!) när tentaplugget drar igång. Haha jag älskar mitt liv </3
 
Är det förresten någon som är intresserad av att jag skriver om vad det är jag pluggar? Då menar jag inte ett PM utan kanske några rader om vad jag gör just nu, vad jag tycker om det osv. Vet att jag har skrivit någon sådan text men inte överdrivet många.
 
 
En selfie/OOTD från förra veckan. ALLTSÅ JAG LÄNGTAR TILL JUUUUL!!! bara sådär litegrann liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback