don't go wasting your emotions

Sitter och bläddrar i en tentapärm som jag fått låna av en f.d. nollegeneral. Är väldigt glad över det, mycket för att det hjälper när jag ska göra en egen tentapärm med struktur, innehåll mm. Alltid bra med inspiration. Insåg även att de flesta seminarier vi har gjort gjorde även de för ett år sedan. Copy paste? Nej, jag gör faktiskt inte sånt. Tyder enbart på att de som undervisar har dålig fantasi och kör samma uppgifter på löpande band!
 
Lyssnar även på ABBA. Kollade på Mamma Mia igår. Det är nog en fas. Ganska bra fas så. Nej, nu ska jag ta och duscha lite efter att jag googlat fram lite info om gymmet som ska finnas här i sävar. Dags att göra sig av med lite överflödigt nu tycker jag!
 
 
Köpte en julstjärna på ICA igår! 10 riksdaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback