valborg 2013

Som jag skrev igår kraschades alla planer om festligheter när jag fick så ont i magen. Så Fredrik kom hit istället och vi följde med familjen bort till bygdegården för lite grillning. Det var lite folk ifrån byn men 95% bara gamla människor så var ju inte riktigt för sällskapets skull haha. Men vi hade roligt, härjade med Cilla, åt naturgodis, såg lite fyrverkerier. Avslutade kvällen i soffan med att somna i Fredriks famn framför Iron Man 2. Perfekt!! ♥
 
Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, var ute och gick i solen en timme bland annat. Fredrik åkte hem för ngra timmar sen och då fick jag ta på mig rollen att laga mat. Har jättedåligt matsjälvförtroende men det blev riktigt bra, klyftpotatis och kyckling med beasås! Namnam.
 
 
Ett collage med mörka bilder från igår kväll. 1 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback