sjukling

Hej på er mina bloggvänner. Jag har en mindre glad nyhet att dela med mig av, jag har gått och blivit magsjuk. Började känna mig hängig i lördags framåt eftermiddagen, hann i alla fall göra mat och sådär åt mig och Fredrik innan jag blev dålig. Vi var ensamma hemma hos honom så min bästa fick ta hand om mig och jag tycker att han klarade det superbt. Hämtade vatten åt mig, tröstade, kramade, pussade i pannan, värmde kudde. Definitivt flyttaihopmedmaterial haha.
 
Åkte hem igår eftermiddag och nu ligger jag i min säng och tar det lugnt. Är på bättringsvägen igen tror jag, har ätit två rån och en smörgås idag! Dock finns risken att jag blir hemma hela veckan, skulle behöva ta mig till skolan och ta hem lite grejer + skicka hem ett arbete dock. Så målet är att klara av skolan i minst 10 min på onsdag.
 

Den här bilden fick mig faktiskt att le idag. Visade den för min syster, she felt terrible. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback