Prom 2013

Igår var det bal i Garpenbergs slott för oss som tar studenten nästa vecka. Var med andra ord mycket fix under dagen med hår, naglar, smink och allt vad det heter. Jag och Fredrik anlände sedan ungefär halv sex, sist av allihopa. Åkte en gul bil, Impala -63 för folk som faktiskt har ett intresse för sådant.
 
 
När vi kom fram var det mycket kort som knäpptes. Är väldigt fint där ute måste jag säga! När familj och vänner åkt därifrån blev vi bjudna på välkomstdrink i trädgården innan vi fick gå in och sätta oss för middagen. Maten höll lite varierande klass tycker jag, förrätten var bäst.
 
 
Efter maten gjordes det i ordning ett dansgolv. Stora besvikelsen var att det enda som spelades sönder under kvällen var trötta remixer av låtar man hör hela tiden. Hade hoppats att det skulle vara lite mer dansmusik och inte bara hoppaochskrikamusik. Det var trots allt bal, inte hemmafest.
 
 
Pappa hämtade oss strax före ett och körde oss hem till Fredrik. Är i helhet väldigt nöjd med gårdagen, man ska inte haka upp sig för mycket på det dåliga. Kände mig i alla fall jättefin och fick spendera tid med fina vänner och fin pojkvän. Har massor av bilder från igår, har lagt upp ett gäng på facebook, kommer kanske ett inlägg här med senare med lite fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback