på bättringsvägen

Mår mycket bättre idag: har varit ute och gått med Cilla, ätit mat, plockat blommor med Ida. Känner dock inte att det är riktigt dags för skola igen så kanske ber My ta med lite grejer hem till mig imorgon eller nåt. Så onödigt att åka in och riskera att smitta ner någon när vi bara har tre lektioner.
 
Till helgen har ju jag och Fredrik länge pratat om Göteborg och det vet jag inte riktigt hur det blir. Måste diskutera lite med honom tror jag. Hoppas på att kunna vara med och hoppa på torsdag eftermiddag men det tror jag absolut att jag klarar i alla fall.
 
Har försökt leta väska till balen idag men inte hittat någon som säger WOW än... Vill inte riktigt beställa från utlandet eftersom jag är så pass sent ute och det kan bli krångel med frakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback