maths

Hallå där köp blåbär (torr inledning jag vet). Imorgon ska jag skriva nationella prov i matte c, inte veckans höjdpunkt eftersom det vore bra om jag fick ett betyg med tre bokstäver som slutresultat. Vill helst ha ett betyg med tre bokstäver i alla ämnen som är kvar när jag tänker efter hehe.
 
Efter provet imorgon ska jag och Erika fixa med mitt hår eftersom hon ska fixa det inför balen på onsdag. Bra att köra en testrunda! Blir nog lite plugg också, mest för Erikas del men jag har lovat att hjälpa henne. ;-) sen är jag sugen på att gå ut, när jag ändå kommer ha fint hår liksom! Men vi får se vad som händer.
 
 
Ska umgås med derivatan, logaritmerna, geometriska summan och gänget resten av kvällen antar jag. #längtarsåmyckettillsdettaärÖVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback