uppsala universitet

Tjaba, hade en intressant och lärorik dag igår. Lite tidig uppstigning för min smak dock, halv sju ringde klockan. Uppsala Universitet verkar ganska trevligt, lite tråkig byggnad där vi var men kanske inte blir mycket roligare än så. Blev erbjuden att åka dit och gå på en förläsning om jag ville och det vore kanske nåt.
 
Dock är det inte Uppsala jag kommer hamna i till höst förmodar jag, de ligger nog lite för högt vad gäller antagningspoäng. Men tror det blir minst lika bra var jag än hamnar, bryr mig mer om att försöka lösa Fredrik-frågan (att jag inte vill hamna på ena sidan Sverige och han på den andra) än vilket universitet jag kommer gå på :) är ganska sugen på Umeå måste jag erkänna. Jag gillar Norrland, det är lite vågat att flytta så långt och en väldigt fin stad vad jag har hört.
 
Nu ska jag läsa klart bloggar och skit sen vill nog mina fyrbenta ha en promenix. Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback