söndagsångest

Nog för att jag tycker att skolan rullar på ganska bra just nu men det känns ändå så tråkigt när veckorna ska börja om på noll igen. Har dessutom besök av mister mens denna vecka och han tog med sig ett gäng spöken som hänger till i huvudet. Dom är bra på att rota fram en massa skit där uppe som ger mig ångest.
 
Har annars haft en bra helg, stall varenda dag och pojkvänshäng i mellan det. Kortspel, tvserier, promenader, fika, hälsa på mormor och morfar. Lugnt och skönt, men alldeles för kort tyvärr. PS. Imorgon har jag en lite läskig och spännande sak inplanerad efter skolan. Berättar mer om det när jag vet hur det gick!
 
 
Den här helgrymma kvällen som bilden är från, är numera över ett år tillbaka i tiden. Fatta att det gått 366 dagar sen jag först träffade Fredrik, och inte en enda av dom dagarna har gått utan att jag tänkt på honom. Varenda dag i över ett år. Helt sjukt vad jordklotet snurrar på snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback