grattis erika!!

Idag fyller min fina vän Erika 19 år, grattis igen! Tjuvstartade firandet lite igårkväll med god mat och dricka hemma hos henne innan vi drog ut och dansade. Tycker det var en bra kväll, finns såklart alltid skit men personligen klarade jag mig undan sånt. Tråkigt när det drabbar ens nära vänner bara.. Kom inte i säng förrän halv fyra, hade en varm famn att krypa in i då vilket var jättemysigt då jag var trött och lite snurrig.
 
Idag hade jag tänkt skriva klart en engelskauppsats som jag skulle ha gjort på lovet men givetvis skjutit upp. Har haft så mycket annat roligt för mig. Min Fredrik ska ut med hockeypojkar ikväll så jag är iaf alldeles ensam och kan försöka koncentrera mig.
 
 
Hade på mig min nya topp från New Yorker igår, jättesöt liten spetsgrej.

Kommentarer
Erika säger:

Tack så mycket Jenny! Glad att du var med och firade <3

2013-03-03 | 22:34:10
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback