Min student

05.45: Klockan ringde så fint och väckte mig. Bara kliva upp och göra sig i ordning för dagen.
07.00: Champagnefrukost i sveaparken med alla studenter som hade viljan att kliva upp så tidigt.
08.30: Fotografering i skolan.
09.00: Ytterligare en frukost, denna gång med våra lärare.
09.30: Avslutning i kyrkan med en massa tal och esteter som uppträdde.
10.30: Återsamling med lärare. Jag fick ett programstipendie, typ "bästa samhällselev", på 500 kronor :) vi fick också våra betyg. Mitt slutbetyg var inte så fint som jag en gång hoppades på men jag gick ut med MVG i alla kurser utom fyra (i dessa hade jag VG). 
11.30: Middag nere i matsalen med alla treor + lärare. Tvårätters med utdelning av stipendier.
13.15: Utspring ifrån skolan! Sjöng studentsången och välkomnades av familj, vänner och pojkvän.
13.45: Påstigning flak, sedan gled vi runt i hedemora och sjöng och festade ett tag.
14.30: Flakturen rundades av och jag åkte med Fredrik och Carina hem till mig för mingel och umgänge.
17.00: Mat och tårta!
20.30: Avfärd för mig och Fredrik in mot stan och förfest med klassisar.
23.00: Utgång på hotellet i Hedemora.
01.45: Trötta och nöjda fick jag och fredrik skjuts hem av hans pappa och somnade så sött efter en lång dag!
 

Några bilder från dagen, jag tog inte så många kort själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback