onsdag

Hej på er! Smet lite tidigare från naturkunskapen idag så jag fick komma hem i tid, hade sån huvudvärk. Pappa fixade lite mat när jag kom hem och sen slumrade jag i fåtöljen lite efter maten. Men det viktiga med denna dag var att köra bil! Gick mycket bättre än jag hade trott. Har fortfarande massor som måste till/finslipas innan körkortet kan tas men idag kändes det inte omöjligt att jag står där med körkort innan studenten. Känns lite som efter ett bra ridpass när man varit ute och kört bil haha ;-)
 
Ska om någon timme ta bussen in till stan och sen åka ut till ylva och rida och snacka lite skit, var längesen nu! Mycket som ska tas igen och pratas om kan jag tänka mig haha. Sover själv hemma inatt sen, är ju inte jätteroligt men egentligen ganska behövligt. Måste komma in i skolrytmen och somna på kvällarna någon gång.. Svårt när man hellre kollar på oc eller myser och pratar med världens bästa.
 
 
Ååh kommer ihåg hur kul det var att göra dom här! Jag och Ida som pysslade på Halloween, små marängspöken hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback