Ohlala

Sådärja! Nu börjar lite fler bitar falla på plats här på bloggen. Ska framöver fixa menyn på sidan, ändra typsnitt, lite färger kanske osv. Finlir! Endel saker är lite svåra men i det stora hela är det inte så himla svårt när man använder en befintlig mall.
 
Har varit och fått en härlig ansiktsbehandling idag såhär på kvällskvisten. Hon försökte lura mig tillbaka mig på portömning men nejdu den står jag gärna över. Nu ikväll ska jag plugga spanskaglosor inför provet imorgon, känns inte så jobbigt med spanskaprov. Får även sällis i sängen, ohlala.
 
Har avklarat veckans första debatt idag utan att bli så arg iaf. Ja jag är sjukt hetsig att diskutera med, men jag blir så irriterad på människor som inte förstår hur jag tänker eller som tänker helt åt skogen. Grrr.
 
 
Ska kanske festa nyktert på lördag btw, utan le boifriend. Fortfarande köpfri månad och jag har inte så mycket alkoholhaltigt hemma! Så då får man ta det som det är. Vore ju roligt att få lite kompistid faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback