i can do what i want to, i play by my own rules

Ska inte låta den pirriga, småoroliga men ändå glada känslan i magen försvinna nu. Är så himlans taggad på allt som kommer hända detta år samtidigt som jag vill krypa in bakom soffan och gömma mig för att det känns så läskigt. Har lite älskade datum att se fram emot iaf!
25 februari: Studentkryssning och jag ska festa så in i helvete med massor av fina människor. På det blir min underbara pojkvän hela jagfårgåpåsystembolagetsjälv år gammal samma dag! Fyfan vad jag kommer vara bakis dagarna efter det.. Ojojoj
 
29 maj: Bal på slottet! Ska bli så roligt att få klä upp sig, ha korkskruvar i håret för andra gången, sminka sig, fixa naglarna och pyssla en massa, äta trerätters, mingla med alla 94or, festa osv. Och få se Fredrik i kostym dessutom!
 
7 juni: Tar jag på mig studentmössan och är jävligt lycklig hela dagen. Tidig uppgång, fix med kompisar, champagnefrukost, kyrkan, middag, få slutbetygen, firas av familjen, festa hela jävla natten. Kommer kännas så himla skönt, tills dagen efter. hej framtidsångest.
 
Har lite andra småroliga saker, ska till uppsala universitet i mars och kolla på vad de har att erbjuda, en aqua nova dag med ida och fredrik, trerätters middag med bästa, ansiktsbehandling osv. Kan jag inte bara förstå vilket bra liv jag lever?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback