året 2012: del tre av tre

SEPTEMBER

Inledde på GGS i Falun med god dricka, äcklig dricka, kompisar och Maskiiinen! Var lite emo på slutet och frös som tusan, inte så roligt. Men fanns höjdpunkter också så.
 
 
Hade en kukvecka kort därefter. Fredrik åkte till Alanya i drygt en vecka och jag har aldrig någonsin varit med om att sakna någon så mycket. Gjorde en massa saker för att inte tänka men han låg där i bakhuvudet hela tiden. Var verkligen ett väckarklockeögonblick då jag insåg hur mycket jag behövde honom just då.
 
 
Var under den veckan speaker på våra hemmatävlingar ena dagen och deltog själv andra dagen. Tror jag är mer nöjd med speakandet! Bokade även studentkryssningen i den vevan.
 
Min andra halva kom faktiskt hem igen till slut, och då kändes allt genast mycket lättare. Var på lite chillkrök hos en kompis dagen efter han kom hem och sen var vi ensamma hos mig typ hela helgen. Myys!
 
 
Började rida lite smått med Ylva på hennes ponnyer! Vilket har lett till att vi kommit varandra mycket närmare nu än innan så det är jag glad för! :-)
 
OKTOBER

Började med att beställa studentmössan. Iiih, sååja!
 
Rättviksmarknad besöktes enligt standard första helgen i oktober.
 
Var på min första hockeymatch med Ylva som sällskap. Var faktiskt ganska roligt, har blivit några fler sen dess också!
 
 
 
En outfiit!
 
 
Körde på en hemmahalloween eftersom de flesta jag känner var 18 då. Så hade inte någon lust att göra något särskilt!
 
Var även och shoppade en vända och köpte min älskade dunjacka! Hjärta!
 
NOVEMBER

Gjorde riskettan och var på middag hos min morbror som fyllde år.
 
Började få lite ont i ögonen.. Känner av det ibland, kommer förmodligen behöva linser inom en snarare framtid.
 
FYLLDE 18 ÅR!
 Hade på fredagen därefter min 18årsfest som blev både lycka och olycka. Hade otroligt underbara människor som stöttade när andra svek så det är det jag tar vara på! Och håller inget ont mot ngn pga den festen längre bara så ni vet det, var jobbigt just då dock.
 
Helgen därpå såg jag BD del två på bio med min älskling. Ja jag grät. Tog även min första utgång i samma veva med Erika, Fredrik, Linus, Marcus, Henke! Var en rolig kväll även om jag som de flesta gånger slog lite slint en vända.
 
DECEMBER
 
Besökte hedemoras tre krogar nykter under en kväll, fem minuter på varje. Sååå segt haha.
 
Var hem till Andreas och Anna (fredriks bror och hans tjej) och typ festade med hans familj och moster. Haha, rolig kväll, särskilt eftersom jag vann på spelet ;-)
 
Hade en mysig dag på skogen med familjen och fredrik och hämtade gran, grillade tomtar osv <3
 
 
Skaffade min bebis, som jag är rätt nöjd med.
 
Var ut och firade Linnéa när hon fyllt 18, inte den roligaste av kvällar pga flera anledningar. Hade en väldans rolig förfest iaf!
 
 
Hade en myskväll dagen därpå med pojkvän, kompis och syster! I has was hungover.
 
Sen kom då julafton. Firade för första gången även på annat håll än bara med familjen, åkte till fredrik efter att vi varit hos mormor med familjen. Var lite jobbigt mentalt för mig men det kändes bra sen när jag somnade med honom <3
 
 
Juldagen var rolig, kommer inte ihåg något dåligt med den kvällen faktiskt. Var hos Simon och Sanna först och sen blev det athena hahah.
 
 
Annandagen däremot var HELT vedervärdig. Mådde så jävlajävla dåligt, baksmälla och låg dessutom sjuk ngra dagar efteråt också. Så bilresan upp till evertsberg klockan nio på morgonen har jag inget gott att säga om.
 
Nyår sen var inte speciellt kul, skulle fira med folk som drog ut på krogen istället. Assholes! Kom upp lite jobbiga samtalsämnen också udner kvällen. Men pussade fredrik under tolvslaget iaf så det är väl bra, right?
 
Hoppas att 2013 bjuder på fler fester, många möjligheter, kärlek och främst en god hälsa och ett bra humör. Antar att jag lär se till att det händer själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback