ångestkänslor

Har en liten humörsvacka, klump i magen gråt i halsen. Mår skitdåligt bara jag tänker på skolan fast jag egentligen ligger väldigt bra till med allt både tids och betygsmässigt. Antar att det känns lite som sista chansen att verkligen "step up" nu. Och för en sån som mig så tär det lite på psyket!
 
Får även lite mindre allvarliga ångestkänslor av vad jag ska köpa till Fredrik när han fyller 20... Inte är han till nån hjälp heller som inte ens vill ha någonting! Då lär man ju slå på stort för att han ska bli glad, waah.
 
 
Låg en fiin present i bilen när han hämtade mig idag i alla fall! Tredje boken i 50 shades of Grey trilogin, och jag som trodde att jag skulle få avlida tills min köpfria månad var slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback