schoopschoop

Idag har varit en sån här otroligt produktiv dag. Skrev prov i litteraturhistoria, satt över en timme och fick ihop 12 sidor. Pheeew! Efter skolan satte jag mig på motionscykeln en halvtimme lite drygt, svetten rann och hunden skällde haha.
 
Vid fyra drog jag och pappa ut och övningskörde 45 minuter. Tränade på att backa, köra på trånga småvägar och "kökörning". Alltså körning i en uppförsbacke när man åker lite framåt, stannar, åker nån meter till, stannar osv. Svårt som tusan! Strax före fem körde jag in till stan och hemköp där vi mötte upp en matte och en boxer för lite hundträning. Promenerade i stan och tränade längs vägen med de "små" valparna och Ronja. Fick gå med en galen boxer en bit hahaha! Åkte kana efter den hunden innan jag fick pli på honom. Annars var det Cilla som fick vara "min hund" och det gick väldigt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback