pull me out of the dark

Sitter och småfilar lite på en uppsats om Berlinmuren som ska skrivas på spanska. Ganska häftigt ändå hur långt man kommit i språket när man kan börja skriva om krångliga saker på ett krångligt språk.
 
Hade bara en lektion imorse och resterande lärare var frånvarande så hade en hel drös självstudier att ta tag i. Satt cirka en timme med religionen och lika länge med projektarbetsrapporten och jobbade i skolan innan jag åkte hem. Som jag nämnde tar jag tag i spanskan nu så sen är det bara engelskan kvar till ett senare tillfälle. Måste säga att jag inte uppskattar att åka hem tidigt lika mycket som alla andra verkar göra. Har hellre lektion än självstudier, i alla fall nio gånger av tio. Särskilt när det gäller uppsatsskrivning, jag vill kunna be om hjälp.
 
Ikväll ska jag kanske gå på hockey, sova hos Fredrik och inte vara vaken för länge så jag orkar tävla imorgon. Hade glömt bort att det var imorgon, är inte det ett bevis på att jag inte är lika nervig längre?
 
 
Har fått studentmössan, tröjan, tutan och skumpaglaset nu. Härlig glädjespridare igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback