taggad på hemgång

Tjenare! Sitter i skolan i en av de tysta rummen just nu. Och jag kan gå i god för att alla verkligen är knäpptysta här inne, om du hostar lite för högt är det arga blickar som gäller. Klockan ett+akademisk kvart har jag ett fyra timmar långt uppsatsseminarie att se fram emot. Vi är fyra basgrupper i min seminariegrupp och alla ska presentera sin uppsats, följt av opponering från en annan grupp. Ja, jag ser fram emot det lika mycket som ni gör, kanske ska filma allt ihop och lägga upp här så ni inte missar nåt intressant?! SKOJA, OKEJ. Det ska bli skittråkigt men det är å andra sidan den sista undervisningen jag har kvar för i år så det känns bra. Efter det ska jag hem till Josse och fika med gosgruppen, myyys!
 
Jag längtar förövrigt hem som en tok, har mått bajs ganska mycket de sista veckorna så hoppas att lite daaalarna ska kunna bota det. Vet dock inte riktigt hur jag ska kunna få med allt hem... Får nog hoppa i ridskor på söndag för jag orkar verkligen inte släpa stövlarna på tåget haha. Har även ungefär 15 julklappar av varierande form och storlek som kånkas hem. Kanske kan låna tomtens säck? Oooh på tal om julklappar måste jag informera om att jag har bränt 10k denna månad. VAD FAN HÄNDE LIKSOM? 2k hyra, 2k julklappar, 1,5k mat, 1k busskort. Det är 6500, resterande 3500 då, vad har jag gjort med dom? Fyfan vad jag ska ha köpfri månad i januari haha.
 
Ska röra mig neråt och värma min lilla matlåda nu tänkte jag, universitetslife you know! Puss på er, vi ses om några dagar ♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback