merri krissmasss evribodi

Julafton firades på traditionellt sätt med julkalender, mysfrukost och paketöppning med familjen på morgonen. Sedan åkte vi till mormor och morfar, i år var vi hela 18 stycken som firade jul där. Roligt att få träffa alla släktingar som man inte ser lika ofta längre. Vid sex-tiden åkte vi hem igen och kollade på Karl-Bertil Jonsson och byggde lego i flera timmar som Ida hade fått. Fredrik dök även upp så småningom och de sista timmarna av julafton spenderades med kortspel.
 
Har fått en massa presenter som jag inte vet hur jag ska lyckas släpa med mig hem till Umeå igen. Fick ett superfint humppilafat av min syster som jag måste visa upp för er sen! Fredrik hade köpt en jättefin klocka till mig. Den är dock för stor just nu så kan inte börja använda den förrän jag har varit och plockat bort några länkar. Av mamma och pappa fick jag en högtalare samt presentkort på stadium så att jag kan köpa mig en träningsmatta. Utöver det har jag fått några pussel, ett våffeljärn, en resväska, pengar, kollegieblock, glas, sudd, nagellack, pannlampa och broddar. Och då ska jag hinna med ett till julfirande! Mysigt att få känna sig lite uppskattad och bortskämd :)
 
Ikväll ska jag fira jul på ett mindre traditionellt sätt med vänner på hotellet i hedemora. Om man kommer in där det vill säga, hört att det ska bli mycket folk! Är inte så taggad än men det kommer hoppas jag, var taggad häromdagen så :)
 
 
Förra året spårade lite sådär lagom, bjuder på dom här finingarna och hoppas att ingen dödar mig för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback