men härliga bilder eller vad!?

 
Snälla Karin Klensmeden som mailade över lite bilder på mig och Zabina, dock hamnade dom i skräpkorgen (kan inte förstå varför för dom är ju så fina?!). Bilderna är från vad som skulle bli mitt och Zabinas sista pass tillsammans innan jag flyttade hit. Kommer ihåg hur okomplicerat och underbart det kändes att bara jobba tillsammans utan att ställa en massa höga krav. Klockrent (näst)sista pass var det!
 
På tal om Zabina fick jag ett sms av Pernilla idag som anmält oss till julklappshoppningen. Woooop. Vi ska bara hoppa 70cm eftersom jag inte rider henne längre. Vill bara sitta på hästen igen, är inte alls viktigt att hoppa högt och rida fort. Ska bli så sjukt pirrigt och så sjukt kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback