just another saturday night

Var på en gryyym förfest i lördags som avslutades med en utgång, som även den var rätt grym faktiskt. Kändes inte lika grymt i kroppen i söndags dock men det var värt att avsluta på topp kände jag. Efter den här terminen med alla upp och nedgångar behövdes lite kabooom snarare än gosigullimys.
 
Åkte hem till Anja och Ebba som en start på kvällen och hängde där med lite tjejer medan de sprang runt och fixade sig. Sen var det bara att bege sig ut i snökaoset och möta upp lite folk på stan innan vi gick hem till Andrea och hennes sambo Lovisa. Det var ganska 50/50 jurister och civilekonomer, rätt bra blandning faktiskt. Hade i alla fall skitkul. När det var dags för utgång så splittade vi på oss, alla jurister utom jag och Andrea drog ut på scharinska där Kristian Anttilla spelade. Tyvärr får inte en lite plupp som jag komma in där och det var ett gäng 94or bland ekonomerna också så vi drog taxi till lokal istället.
 
Har nog aldrig varit så på håret att jag kommit in förut haha.. Körde a'la rosenström 2012: haffa armkrok med närmsta grabb och bara gå. Väl inne så var det vatten och neonarmband som gällde för mig resten av kvällen haha. Allt är lite sådär dimmigt, högljutt och luddigt som det brukar vara när man kör utgång. Fredrik har bilder på hur jag såg ut när jag kom hem, är ni riktigt bra kompis med mig kanske jag kan visa och bjuda på ett gott skratt någon gång. Är hur som skitnöjd att jag åkte in och festade fast min Filippis inte kunde hänga på, var sjukt kul att parta lite med Isac och hans kompisar också! Känns bra att nån promille av hedemoras yngre generation fanns representerad! ;)
 
 
Armbanden!! Kan man slänga såna här i vanliga sopor?! Nån som har koll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback