last night

Högskoleprovet igår gick faktiskt väldigt bra för min del, 121/160 rätt, vilket motsvarar att jag svarade rätt på 75% av alla frågor. Det var drygt åt hjärnan att hålla igång så länge men man hamnar i någon sorts fokus för att man vet att all tid måste användas väl annars hinner man inte klart. En bra upplevelse allt som allt tycker jag!
 
Började festen hemma hos Fredrik sen på kvällen. Satt med ett gäng grabbar och spelade spel och jag var så pass full när jag förlorade att jag inte ens blev sur. Framgång! Efter ett tag kom även Emma, Erika, Helen och Saara och förade en stund. Vart en massa prat och kortspel som jag inte fattade haha. Sen åkte vi till Borlänge och Grappa, vilket var mycket trevligare denna gång än sist. Höll humöret på topp ända till kvart i två ungefär, och kan med facit i hand säga att vinet nog spelade sin stora roll i dom tårarna. För det känns betydligt bättre nu även om jag blir lite sur att jag inte klarade hela kvällen happy.
 
Är iaf väääldigt nöjd med gårdagen överlag, hade en skitbra kväll och natt. Så tack för den tjejer och grabbar! Bara en sak: hade jag verkligen av saaras nagel och hur fan gick det till isåfall? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback