hundhoppning

Idag anordnade US'S hund och käpphästhoppning i stallet! Jag och Cilla var med och hoppade 50cm medan Ida och Ronja hoppade 30 cm. Dessutom hade vi en hel hejjaklack med oss på läktaren i form av Malin och Anders ungar, eftersom att den femte dottern i den familjen bestämde sig för att ploppa ut i fredags och Malin varit kvar på BB hela helgen.
 
Det var en väldigt trevlig aktivitet med alldeles lagom många hundar och dessutom var det riktigt bra träning för Cilla. Jag kämpade på och var helt slut efteråt, ganska mycket hund att fostra det där. Men vi vann vår klass vilket var jätteroligt, och Ida&Ronja kom tvåa i sin klass vilket var ännu roligare nästan.
 
Sitter hemma och halvsover nu, Fredrik kanske kommer hit ikväll om han kan köra. Hoppas ni har haft en bra helg :) jag ska tagga för körlektion och barbackahoppning imorgon, wiho!
 
 
En bild från igår på mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback