you're my sun when the rain is falling

Nu trodde ni säkert att ni skulle slippa känsloinlägget. HeHe vad fel ni hade då. Har sovit jävligt dåligt inatt, ville träffa Fredrik så mycket som möjligt och sen kom hans kompisar och härjade därnere/han sprang uppochner i trappen. Fick slutligen sista hejdåpussen och flöt iväg i drömmarnas land, vet inte riktigt när. Sov inte som en prinsessa utan min prins. Jättetomt när jag vaknade själv var det också :( fick iaf snacka en massa Fredrik på morgonen med Emma haha, jobbigt att grabbarna ska ha samma namn!
 
Det känns jättekonstigt att inte kunna träffas på åtta dagar (hej nedräkning och hej jag skulle aldrig fixa långdistansförhållande). Men just nu är min sadpanda (se tidigare inlägg) i check iaf :) Slutsats: jag är inte ledsen just nu men det känns fel och konstigt. Och jag kommer säkert sakna honom jättemycket ibland. Men jag kommer överleva. Bara se fram emot tävling samt när vi ses igen och ta en dag i taget! Ni får räkna med lite sadpandainlägg denna vecka men jag ska verkligen försöka vara glad. För min egen och alla andras skull.
 
 
Helt seriöst världens finaste kille, går inte ens att sätta ord på hur mycket jag tycker om honom och hur viktig han är för mig. me ♥ you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback