pussy out

Hoppade med Con rise idag, jaa jag får rida honom nästan jämnt haha. Låg på samma linje hela passet och tränade rytmrytmrytm. Räknade och ändrade glpsprång och han kom tillbaka två språng från vad som är normalt för honom och behöll ändå bra rytm och galopp. Då ska man tänka på att hästen är 170+ och väldigt framåt, så jag är riktigt nöjd :-)
 
Imorgon har jag en fullspäckad dag. Till skolan och lämna grejer, föreläsning i falun, få i mig nåt att äta, skolfoto, kanske nån lektion, åka direkt till stallet och ta in hästar, rida, väga hö, gå till fredrik och vänta, umgås med honom nån timme, sova. Så blir kanske inte så mycket bloggning dåråå!
 
 
Denna har gått på repeat i min hjärna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback