life is a dick,sometimes it gets hard for no reason

Hej på er! Kan börja med att tala om att det var skitroligt att vara speaker. Så alla ni som har fobier kan släppa dom och prova tycker jag. Tiden gick jättesnabbt och det var roligt att få en lite annan uppgift, för hur kul är det att räkna och springa med protokoll egentligen? Tog dessutom över DJuppdraget haha, uppdaterade Erikas spotifylista lite ;-) Fick Jennie att le när hon red för att vi körde Barbie Girl! Hihi.
 
Efter tävlingarna red jag Zabina, badade henne, smörjde utrustning och stövlar innan jag gick till mormor. Där somnade jag ganska tidigt och drömde om mitt hjärta i princip HELA natten. Lika besviken när jag vaknade själv varje gång :-( men nu har jag fått en idé att jag ska sova i säter redan på onsdag så jag får pussa på honom så fort han kommer till Sverige! Får siii hur jag göör.
 
 
Kör söndag (idag) i ett eget inlägg, blir så långt annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback