har chokladpuddingsbruna naglar nu

Ni vet den där vaga grejen jag skrev om igår som jag hoppades inte var sant..? Ja ni kan ju gissa hur det gick med den saken. Har varit hemma idag men missade bara två lektioner och jag tar igen den ena genom att kolla på Matrix as we speak :> håller även på med psykologiprovsplugg eftersom jag är lite optimist och ska försöka dra mig till school imöra.
 
Finns faktiskt upsides med denna dag tro det eller ej, har fått massor med stöttning från min fina pojkvän ♥. och dessutom har jag numera något att göra när hans hockeyträningar drar igång! Ska börja rida lite ponnisar hos en kompis (som har ett överskott av sådana ;)) då och då. men nu skall jag återgå till film och psykologi och jag hör ljudet av pannkakor från köket om jag inte har helt fel. Så en fet puss på er, hoppas ni haft en bättre dag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback