för hon var bäst, försök och överträffa det jaooo

Lyckan som uppstår mär man märker att sin 5 år gamla digitalkamera lever!!! Haha den gav upp för ca två år sedan och tänkte jag skulle prova stoppa i batterier. Och den fungerade. Så nu är min plan att jag ska bli lite bättre på att ta bilder! Najs, hoppas den vill samarbeta med mig ett tag till :)
 
Har även börjat kika runt på lite smartphones, ja jag börjar bli sugen på en uppgradering. Men isåfall blir det att önska sig pengar till födelsedagen så man kan investera i ngn snällare variant. Vägrar köpa för mer än 4000, drog till med en svindyr supertelefon förut och den gick sönder på en gång. Så det lockar inte så mycket längre. Kommer inte ihåg vad modellerna hette jag kikade på men vill nog stanna kvar hos Sony, så ngn av Xperia modellerna känns stabilt. Kanske den nya vatten och dammtåliga! Framtiden får utvisa.
 


Så ni tror mig: tagna alldeles nyss med min rosa oldie but goldie! ♥ Ser ni hur stor Cilla blivit på bara några månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback