fakeboyfriend

En till kort skolmåndag ligger nu bakom mig. Ska om cirkus en timme bege mig till stallet och greja och rida lite. Har dock ont överallt haha, gissar att det är lite träningsvärk och spänningar från igår som spelar in. Nu är det inte många dagar tills jag får träffa min låtsaspojkvän igen <3<3<3 ska bli så galet underbart att ha någon att låtsassova med, låtsaspussas med, låtsasprata med, låtsasmysa med osv. (mina eller rättare sagt min kompis som inte träffat honom hävdar att han inte finns).
 
 
Hahahah lookie what I foundie! I bet you can't find me in the picture ;-) närå, men var längesen jag härjade med min dubbelgångare nu! lär då hitta på någe snart tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback