släck inte ljusen

Hej på er! har nu inlett mitt höstlov med en varm dusch. Shoppade lite behövligheter imorse: bodylotion, rakblad och en rakgel som jag testade nu. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den, hm (rakgelen alltså). Har alltid rakat benen med bara tvål förut men tänkte testa nåt nytt!
 
Jag tänker spendera min första lediga dag såhär: sovmorgon, chillmorgon, tvätta lite, fördriva tid, vara med fredrik, kanske gå på bio! Iiih, mys. Måste tyvärr gå upp tidigt på lördag dock, har skötarridning. Och sen vet jag inte vad resten av helgen bjuder på. Jag bojkottar som sagt halloween detta år, känns så fruktansvärt värdelöst att fixa utklädnad bara för att randomfesta vilket det blir när man inte ens är arton. Vet ingen fest jag verkligen vill gå på som jag får gå på så då skiter jag i det. Bajs.
 
 
Gårdagens outfit, låg massssa planerande bakom denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback