shine bright tonight

Hade en mysig fredag igår. Först blev det tacos med fredriks föräldrar haha, fredrik kom väl till slut han med men han fastnade på "jobbet". Sen var vi hemma och tog det lugnt en stund innan vi åkte till borlänge på bio. Såg taken 2, den var ganska bra. Jag är inget jättefan av actionfilmer men den var helt okej! När vi kom tillbaka sen såg vi ett avsnitt av vampire diaries innan vi mös ner oss under täcket och somnade.
 
Idag blev det tidig uppgång, red ett dressyrpass på Zabina. Kändes jättebra att sitta på hennes rygg igen, min finaste ♥ nu ska jag halvdäcka i sängen en stund tänkte jag, tröött tjej. Blir nog hemma och tycker synd om mig själv ikväll haha.. Orkar inte vara 17 en dag till. Puss på er
 
 
åhh min älskade tant... why you so old?
(foto by: jennie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback