inne på tredje lektionen för dagen

Sitter nu i skolan och skriver lite på mitt projektarbete. Insåg precis att 4/5 av alla lektioner jag har idag består av att skriva uppsats i word... (spanska, religion, PA, engelska) sen ska jag räkna matte en timme innan jag får åka hem. Fyfan vilken jävla dag haha. Man blir lite trött i huvudet!
 
Denna helg ska jag plugga Engelska och lite naturkunskap i alla fall då det är dom två ämnena som ska vara klara nästa vecka. KOM IHÅG DET NU JENNY. Ikväll ska jag till Säter och mysa med en sjuklig pojkvän och imorgon blir det rättviks marknad. Fredrik ska spela match och my ska städa och det är då inte många kusiner kvar i dalarna. Så blir nog att ila runt med familjen. men det kan vara mysigt det oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback